diumenge, 29 d’agost del 2010

Ni eske ni yaya...

Amics i amigues handboleres, després d'una setmaneta de pretemporada envoltat de jugadores amb predisposició a treballar, he viscut la primera experiència a vora del riu Ebre, i aquesta ha estat servir jo mateix de postre a la temuda (i fins el moment desconeguda per mi) mosca negra.
El resultat unes cames plenes de picades mentres feiem el test físic a la pista d'atletisme.
Primeres explicacions en vers la manera meva d'entendre l'handbol, basant-me sobretot en el sistema defensiu a emprar. També han pogut sentir per primer cop frases fetes que ja comencen a ser una doctrina en els meus equips, el nieske ni yaya, per davant es defensa a tope, no rifem la pilota, i d'altres que de ben segur aniran sortint al llarg de la temporada.
La setmana vinent tindrem un primer test de partit a Tortosa en vers equips de primera divisió.
De moment i tal i com em va succeïr quan anava a Vinaròs, els 160 kilòmetres que faig per anar a entrenar són una teràpia que no se'm fa gens feixuga.

Aquest dissabte vaig veure el partit de pretemporada entre el Vendrell i el Dominicos equips masculins de 1ªNacional. Equips molt igualats que a priori (ojalà que no)lluitaran per evitar el descens.

Tal i com ja vaig dir aquesta temporada han canviat les regles de joc i el proper dimecres 1 de setembre a la fede fan una xerrada per explicar la nova reglamentació.

Joc d'aplicació: Dues cadenes= dues jugadores separades van tocant a d'altres jugadores per formar la cadena més nombrosa. 1er. exercici de la temporada.