dilluns, 27 d’abril del 2009

La comarca del vallés...

Ja se sap que el territori ón més es juga a l'handbol i a ón el nivell és més elevat són les comarques del Vallés i evidenment per quantitat de població el Barcelonés i rodalies. Això es va refermar ahir en el campionat femení que es va jugar al Vendrell , en categoría infantil i cadet. Les quatre finalistes varen ser La Roca,Granollers, Palautordera i La Garriga. Aquesta classificació ens hauría de reflexionar al conjunt dels altres territoris Catalans de qué necessitem, per ser tant competitius com aquestos equips. També és una paradoxa que el conjunt que més nivell actual té a nivell de sènior (femení), estigui tant lluny d'aquest focus handbolístic...
També vaig anar a veure el partit del Cambrils (3ª CAtalana)contra el Sant Llorenç, un dels gallitos del grup. Panadera dels locals.

Aprofitant Sant Jordi em vaig comprar el llibre del Manel EStiarte i com que ara tinc bastant de temps (cosa que cel·lebro), ahir ja el vaig acabar de llegir. Magnífic escrit de les vivències d'un crack, però sobretot de les vivències internes d'un equip o selecció que ha fet història. Llibre molt recomanable i fàcil de llegir.
En fi si aquest cap de setmana m'animo igual vaig a Mataró a veure les fases a Nacional, ja us explicaré.

Una cosa es ser un figura i otra, un líder. El líder sirve al equipo, mientras que el figura se sirve de él. Todos mis hermanos. Manel Estiarte. Ed. Plataforma.