dilluns, 15 de juny del 2009

Recordant velles sensacions...

...Les viscudes ahir a la festa de cloenda del C.H. Riudoms. Van montar un partidet amb exjugadors del Club contra els sènior actual. Tot i no ser exjugador em vaig calçar les wambes per jugar (si,si fer de jugador) una estoneta. Resultat m'ho vaig passar molt bé (objectiu idèntic de molts lectors del blog) però la realitat és que físicament estic fet un desastre...tot i que quien tuvo retuvo.
He llegit en el foro de lomasbalonmano els dos polémics partits del Tortosa i la veritat tot plegat em sembla fòra de lloc, amb opinions desafortunades per ambdós costats. Aprofito per felicitar al Tortosa per arrivar a la final de Copa.
Això em fa pensar que el nostre potser no és un esport que es pugui practicar sense un mínim de preparació (vull dir una preparació física adient), ja que la diferència entre una acció defensiva contundent i una acció violenta la pot diferenciar l'estat de forma dels oponents.

S'ha acabat la temporada per la majoria de jugadors i tots penseu en finalitzar els estudis i al mateix temps acabar (temporalment) amb l'handbol... exceptuant els Entrenadors que veuen en aquest periode un temps valuossísim per que els jugadors aprenguin nous conceptes sobretot tècnics. O sigui que els que encara entreneu amb continguts no us penseu que el titular de la banqueta està boig ,eh?.
He vist que feien per la tele el Catalunya-Egipte i l'Espanya-Ucraïna i, en ambdós casos solsament he vist cinc minuts com a màxim. Doctor que em passa algo...?.

Objetivos específicos del periodo transitorio:
-Descansar
-Prepararse para la siguiente temporada
-Aprender nuevos elementos sin estrés
-Mejorar los puntos débiles, especialmente físicos i técnicos.
Xesco Espar Coaching Systems.(Webminari).