dijous, 10 de setembre del 2009

Amb treball i esforç...

Benvolguts amics, així és com hem començat la temporada al Baix Maestrat, demanant implicació als jugadors. Setmana i mitja d'entrenaments amb molta càrrega física, algún que altre tocadet, i explicar les meves teoríes de com es juga en aquest joc.
Ja em fet dos partidets amistosos i les sensacions (com era d'esperar) és que ens fa falta coneixer-nos molt( tot i guanyar comodament).
Escric avui dijous perqué aquesta setmana ja portem fetes 6 sessions d'entreno, i no tinc molt de temps que diguem per fer res més.
En relació als viatges i lo pesat que em pot resultar fer tants km., dir-vos que no té res a veure l'AP7 direcció València que direcció Barcelona, molt més buida detrànsit cap al sud,l a més m'he fet un CD i me l'estic empapant tot.
En definitiva ens queda un altre setmana i mitja per iniciar la competició i sobretot per treballar de valent per tenir sensacions més positives.

Agujetas: Mialgia diferida o Dolor muscular de aparición tardía.
... se ha demostrado que los estiramientos previos musculares al ejercicio así como los posteriores disminuyen la intensidad del dolor. Wikipedia.

1 comentari:

MELDON4 ha dit...

Que tal Claudi, solo felicitarte por el nuevo reto que asumes, espero que con trabajo y tesón consigais los objetivos que os habeis marcado. Gracias por el apoyo y un saludo.
P.D. Hazte de un teletac que si no te haras amigo de los cobradores de la autopista y son gente muy rara.