dilluns, 7 de juliol del 2008

Per on començar??

Tal com us vaig dir estic iniciant la planificació per la propera temporada, la qual cosa em fa preguntar que vull entrenar,a on, qui m'ajudarà,quants dies per setmana, amb quin material i moltes coses més.....
Aquest any ho he iniciat fent una revisió del meu planning anual que tenia i informatitzant-lo.
Com sempre quan et poses a planificar (al menys a mi em passa), faig de tot menys iniciar a escriure damunt el paper. Una cosa tinc clara comencem el dia 18 d'Agost, algo és algo....

Amb respecte la composició de la plantilla estic a l'espera de definir l'organigrama tècnic i a l'expectativa del futur de La Canonja per si hi haguessin jugadors que es vulguessin incorporar amb nosaltres. Futur que desconec, però que algo no s'haurà fet del tot bé si en aquestes alçades de juliol a 10 díes del plaç d'inscripció no es té clar si continúen o no.
Com ja saben i sense ser hipòcrita espero i desitjo que puguin continuar endavant pel bé(?) de l'handbol a Tarragona.

Jo mentrestant estic fent les trucades corresponents als jugadors d'altres equips que en un principi ja em van dir que tenien la intenció de jugar al Vendrell.
Aquest any ho tinc més difícil ja que s'han retirat (i van quatre o cinc vegades) dos grans jugadors, com son o eran el WIFRED i l'ALBERT ARNAU.
Bonica i emocionant segons em van dir la festa d'acomiat amb jugadors i delegats que feia molts anys no es reuníen en un parket. Una disculpa per no poder-hi ser present, però la informàtica em va enganyar un altre vegada i vaig tenir que fer durant tot el matí el planning de treball per a l'estiu dels jugadors del Vendrell. Les notes de final de curs.

Veureu que he afegit un m'agradat i no m'agradat i una enquesta, la qual ens podrà donar impressions de l'estat de l'actualitat handbolística de tota la provincia. Animeu-vos a participar es gratuït......
Vaig a veure si puc planificar algo més per tenir almenys uns díes de descans abans de començar la pretemporada.

Fins la pròxima.

Salut.

1 comentari:

oskar ha dit...

NO MAGRADA LA PRETEMPORADA

SI MAGRADA situacions de final de partit i "eligio el tiempo muerto cuando hacia falta" el moment just i el lloc adequat??

Au claudi fes un blog sobre això...