dissabte, 16 d’agost del 2008

Moltes reflexions ...però poques ganes

M'haureu de perdonar per aquest període d'inactivitat bloggista, però qui pateix les vacances dels mestres ja m'entendreu... crits, baralles, tocades de teclat, i quan per fi em quedo sol... m'adormo.

Acabo de veure el partit de la selecció Española contra França de les Olimpíades, i la veritat que tinc unes ganes terribles de rajar contra el Pastor (seleccionador). A part del mal joc que fa la selecció (contra Croacia i Polonia també) sembla que els jugadors escollits estiguin fets caldo ja sigui per baixa forma o per lesió... Visto lo visto qualsevol podría estar disfrutant de l'estancia a Beijing... Espero que en els creuaments de quarts m'hagi de menjar tot el que he dit i rendir pleitesía a l'entrenador delValladolid i de la Selecció.



mmnhjutytrewsxcvbnhjttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt (això es una tocada de teclat del que us deia).



Dilluns començo la pretem porada i comptaré amb l'ajuda del Suso i de l'Agustí Calvet per tirar endavant l'objectiu de permanéncia a priori, però que ben treballats puc tenir un equip dels que poden donar la sorpresa ... o així ho espero.



Respecte a la pregunta del mes valoro positivament que no hi hagi ningú que es queixi de la Delegació. Aquesta pregunta la tornaré a fer més endavant.

Ara vaig a intentar baixar-me (cosa que venint de mí es una missió impossible)algun partit de França que realment té totes les opcions per tenir medalla i que tàcticament té una riquesa alliçonadora per molts entrenadors.



J'espère contribuer à faire respecter les entraîneurs. (Daniel Constantini).