dissabte, 13 de setembre del 2008

ENTRENADOR BLANCO BUSCA...

Benvolguts amics dels 20x40. Comencem a veure rodar la tan desitjada pilota plena de resina. El F.C.Barcelona ja ha guanyat el primer títol de l'era Manolo Cadenas, cosa que crec que els hi portarà un període de tranquilitat i , en femení victòria de l'Amposta en la Copa dels Pirineus, equip que torna a dirigir el Marc Fornós i que segons veus properes a l'entorn han creat un conjunt força potent.

Aquest cap de setmana es realitza a Vendrell el torneig de presentació dels equips sèniors, jugant dissabte tarda l'equip de Tercera contra Vilanova i Riudoms, i diumenge en horari matinal (a partir de les 10),l'equip de LLiga Catalana juga contra l'Alzira i el St. Vicenç dels Horts.

L'enquesta que us vaig plantejar sobre quina funció valoraveu més dir-vos que hi va haver empat entre fisio i preparador físic. Per desgràcia la major part dels equips de la demarcació no poden tenir ni un ni l'altre, perque si ja es prou difícil aconsseguir entrenador, imagineu-vos...
En aquesta tesitura estic jo en aquestos moments, buscant un fisio amb ganes de practicar, i un delegat ...delegat que faciliti la meva feina però sobretot que faci d'enllaç eficient entre l'equip i la directiva. Avui per avui l'única persona que crec que li agradaria i a mi, m'aniría perfecte és el pare del juvenil del nostre equip.

Tinc constància de que quasibé tots, per no dir tots els equips sèniors tant masculins com femenins ja han començat la pretemporada. Fet que per molts (i jo m'incloc) dels nostres entrenadors ens deixa una mica perplexos de constatar amb quina "pachorra" i poc interés s'ho prenen els jugadors, tenint en compte la dificultat de planificar i programar aquest període.

A partir de la setmana que ve, comença la competició oficial i intentaré fer un resum del nostre partit no gaire extens i de situacions viscudes per les pistes. Esperant de tots vosaltres les vostres pròpies experiències i comentaris a fer.

El Delegado es la persona a la que acudimos cuando tenemos uno de esos problemas de difícil solución; y nos lo soluciona... ... No sabemos cómo, pero siempre acaba consiguiendo lo que hemos solicitado. Manel Comas .Baloncesto, más que un juego. Cap. 16 Staff Técnico. Ed. Gymnos.