dissabte, 22 de novembre del 2008

Ansietat...

Estimats lectors d'aquesta parcela de la xarxa, victòria contra el Manyanet,de 3. Més treballada del que es podría esperar per la classificació del rival. Com sempre un parcial de 3-0 en contra al últims 5 minuts ens ha fet trontollar que no perillar els 2 punts al sarró. Amb tot això i quan ja estava sentenciat el partit 2' d'exclusió per protestes a mi (banqueta). La veritat és que tenía la necessitat de desfogar-me una miqueta del tipus d'arbitratge sofert, no per dolent,que no ho son sino per la complacència en vers al rival tan sols pel fet de que (amb tot els respectes)han estat si més no en aquest partit inferiors.
Potser ha estat desafortunat el temps mort demanat per mí a falta de 12", però he cregut que amb un parcial desfavorable, un jugador menys i ells defensant individualment no volía que marxessin amb la sensació de que per algún motiu se'ls hi havia escapat a ells la victòria.
També ho he fet per demanar als meus jugadors una cosa tant primordial com que els partits duren 60 minuts.
Masses coses per analitzar quan una part del meu cervell deu estar pensant en l'últim cigarret que vaig fer fa un mes...
Si algú pot sentir-se ferit per aquest comportament li demano disculpes. Ara, no dubteu que per mí lo primer és el meu equip i si ho he fet és per beneficiar en algun aspecte als meus jugadors i mai ho he fet per burlar-me del rival.

Victòria contundent del Vendrell de 3ª amb un Joan Vicente pletòric i on la veteranía ha ficat les coses al seu lloc en moments delicats.

1 comentari:

Litus_7x24 ha dit...

Tu exclòs? Tu protestant?? No m'ho puc imaginar... Si de la teva etapa de jugador només recordo les expulsions! Algo de cert hi haurà en la genètica quan jo en els partits em foto a cridar com un boig demanant esforç i ganes...

Ànims amb aquesta part de cervell cabron!

Petons!