dilluns, 3 de novembre del 2008

Una gotera al centre......

Diumenge intens per part meva. Després de treballar una estoneta viatge cap a ST. Quirze plovent i mal temps tota l'estona, arribada i sorpresa. Els jugadors del St.Quirze estaven tots al voltant d'un cubell mirant com queia una gota d'aigua d'una gotera situada al centre de la pista.
Deliberacions entre els dos entrenadors, entre els àrbitres i jugadors. Que si ,que no,que si ... al final a jugar deixant un paper al mig de la pista que feia de paper secant.
Total nova derrota com a visitants (es perillós acostumar's-hi)28-25 i novament descuberta d'un porter internacional. Uns 18 llençaments errats, estadística pura i dura.
Tot i la gotera de moment sembla que el got encara no és ple.

Alegríes per un altre banda desde Riudoms on l'equip sènior va guanyar un partit molt de temps després. Felicitar a l'Oscar Morcillo, entrenador que segur que treurà profit del xavals que tenen ganes de jugar a l'handbol.
Diumenge també m'assabento de la gran tasca que s'està fent a Alcover amb handbol femení, on hi han una quarantena de noies practicant handbol. Si algú a part de la Federació està disposat a donar un cop de mà , de ben segur que ho agraïran.

El Sr. Juan de Dios Román fa campanya a la presidència de la Federació Espanyola, per Barcelona i Granollers. En que ens pot beneficiar als demés??.

El tiro és la finalidad principal del jugador atacante. Gerardo López Cuadra y Ejarque. El balonmano,técnica y táctica. Ed. Hispano Europea.

2 comentaris:

chechu ha dit...

ACLARAMOS CONCEPTOS SEGUN WIKIPEDIA

ACTITUD: vínculo existente entre el conocimiento adquirido por un individuo y la acción que realizará en el presente y en el futuro.
En su memoria, cada individuo lleva depositada la influencia del pasado. También la acción que de él provenga vendrá “influenciada por el futuro”, ya que la información depositada nos inducirá proyectos, ambiciones y objetivos a realizar.
La actitud frente a la vida está relacionada con la visión que tengamos del mundo que nos rodea. De ahí aquello de que “lo que influye en cada uno de nosotros depende de la opinión que tengamos de los hechos antes que de los hechos mismos”.
La actitud proviene esencialmente de la información que llevamos grabada en nuestra mente. De ahí que nuestra actitud cambiará si también lo hacen nuestras opiniones y nuestras creencias.

APTITUD: Mientras que en el lenguaje común la aptitud sólo se refiere a la capacidad de una persona para realizar adecuadamente una tarea, en psicología engloba tanto capacidades cognitivas y procesos como características emocionales y de personalidad. Destacar también que la aptitud está estrechamente relacionada con la inteligencia y con las habilidades tanto innatas como adquiridas fruto de un proceso de aprendizaje.

ditsderesina ha dit...

La opinion de los hechos antes que los hechos mismos.
No podemos presuponer nada, sólo tenemos que hacer lo que toca en el momento que toca i al final ya sacaremos conclusiones.
Aptitud:eso ya lo teneis para la categoría.Yo no tengo duda.