dissabte, 7 de novembre del 2009

Amics i amigues, aquest dissabte el vaig començar assistint a la xerrada que va organitzar el Miguel Moragas al Vendrell i que va comtar amb l'assistència del Seleccionador Català Sènior Femení, en Ramón Plans. A més també està integrat dins el Club d'handbol St. Quirze com a entrenador del sènior B i director tècnic.
Xerrada que va consistir en dues parts, la primera va titular-se Aspectes del control grupal i la segona part va tractar el tema de porters i una nova visió i metodologia a aplicar en l'ensenyament d'aquest lloc específic.
Ja sabeu que sóc dels que tothm et pot ensenyar quelcom, però escoltar gent tant preparada i amb tanta il·lusió pel que fan, a mi particularment em fan sentir molt bé.
Després i com es de rebut dinar en petit comité amb la consecuent tertulia i anàlisi dels diferents punts de vista dels presents.

Després de veure el Barça-Ademar per la tele i preguntarme en que es basa la diferència (tot i qe probablement sigui la competició i la importancia del partit) dels marcadors de champions (28-22) i de lliga (26-26), vaig anar a veure el partit de tercera entre l'alcover i el Vendrell B (14-32). Ambient fred pel temps i vent que feia però amb unes grades que molts equips ja voldrien tindre tant plenes. Si segueixen amb aquestes ganes tenim nou focus d'handbol a l'Alt camp.
Comentant l'enquesta que vaig posar dir als de la fede que si realment hi han 12 persones disposades a fer el seminari sènior que comencin a sondejar els clubs per quan s'huría de fer,etc...

A nivell personal "podría ser " que m'hagués sortit un projecte a fer ... però abans de vendre l'oli he de comprar el terreny per plantar oliveres... ja m'enteneu.

Justicia és quan el grup està d'acord en la pauta d'actuació en vers una sanció. Ramon Plans.
El Vendrell 09-11-2009.