diumenge, 1 de novembre del 2009

Finiquitant temes...

Això és el que vaig anar a fer el dissabte a Vinaròs. Presentació dels equips de base i de les escoles on es fa handbol. Aquesta vegada sí que hi eren el president del Club, regidora d'esports i algú més a la llotja. Després partit del sènior contra l'Alcasser, ciutat recordada sempre pel tema de les nenes assessinades, etc...
Només vaig veure la primera part observant un canvi sustancial. Tal i com m'havien dit de fer en alguna ocasió, feient una defensa 6:0. El resultat final van perdre de 4, i es que amb jugadors locals (fills dels que posen calés??)tampoc garantitza guanyar. No me n'alegro de la derrota del que fins fa poc era el meu equip, però tampoc no vaig tenir temps de profundir en els sentiments envers el club.
Tal i com ja es preveia l'esquerrà tampoc hi era, i ...
Per altre banda el Vendrell A va guanyar i el B va empatar igual que l'Amposta. Primera victòria del Cambrils (d'aquí cap amunt), i victòria del Riudoms i Tarragona respectivament.
L'Alcover va perdre i els altres em sembla que feien festa.

Partit professional per part de les seleccions d'Espanya i França, que fins que no reconeguin la Catalana és el més proper que veiem. Empat a gols i desproposits, això sí segons el comentarista defensa molt bona per part d'Espanya, tot i que a la porteria un debutant a la selecció com Arpad Sterbik va aturar xuts d'1 contra porter realment inversemblants.

Claudi olivé ha estat destituit pels mals resultats, ja que ha perdut tres de cinc partits. WWW.JNtv.es

3 comentaris:

diehand ha dit...

hola em sembla que estas mal informat, el vendrell b va guanyar contra el bcn sants de dos goletsi aixi ja sumem 3. apa deu

ditsderesina ha dit...

Vale,vale,com que nigú actualitza els blogs del tant estimat club de la ciutat handbolicat. Per cert el del lliga estaría bé que es tornés a obrir,no????

diehand ha dit...

hola, si tot aixo estaria molt be pero clar aixo suposaria que algu del establishment tingues ganes, ja saps com de be es treballa i es deixa treballar per aqui.
ja ens veurem