diumenge, 20 de març del 2011

Ordeno y mando ...

Aquest dissabte en el partit de basket del meu fill i en una acció del joc, un nen (6 anys)va agafar la pilota i en un moment unes mares li van dir :"passa-la, tira endavant, bota-la, que no te la prenguin... el nen va fer el que va poder. Això mateix crec que va passar en el partit de l'Ascó contra el Vilanova del Camí quan els hi vaig dir a les jugadores que defensessin sense tocar però tocant, però tocant lo just... total que van fer el que van poder. Derrota per 21-18 tot i que el problema no són els 21 gols sino els 6 que només vam fer a la segona part, i es que durant la setmana vam estar més pendents d'altres coses que de preparar-nos per jugar ... ...
Partit interessant, com és el derbi de la setmana vinent que ens enfrontarà vers el Tortosa, équip classificat quasi segur per jugar el top 4.
També la setmana vinent (diumenge) a Sant Joan Despí es faran les jornades de l'handbol femení i on faran xerrades i partits amb les seleccions Catalanes Cadet i Absoluta.

En qüestió de clínics dir que probablement vagi a Vigo (si algú m'hi acompanya)aprofitant la copa del Rei on fan unes interessants jornades els dies 8,9 i 10 d'abril. Buscant per internet surt el preu de tot el viatge per uns 150€, apart el clínic 80€. Si hi ha algú interessat en anar-hi i vol saber més que em truqui o m'enviï un mail. Més info www.aebm.com .

En España si te quedas embarazada te miran como vacas al tren y desde luego no pienses que cuenten contigo para temporadas posteriores. Eli Pinedo. Extrem esquerra de la selecció Espanyola i del Odense Danés.