dimecres, 28 de setembre del 2011

Dormit potser sí, mort mai...

Ben retrobats amics i amigues.
Una de les meves passions és el dormir, fer la migdiada després de dinar, estirar-me al sofà fent veure que miro el televisor, moments que desconnecto del tot. Això es podría dir que és el que he fet durant el període inactiu d'escriure virtualment. El principal motiu és que durant l'estiu no es donen gaires notícies en l'handbol més proper meu o com a mínim jo no m'entero i quan podria posar-mi hem lío preparant la pretemporada i amb temes laborals.
Il·lusionant, puc definir la nova temporada, si més no amb el treball fet i amb els pocs partits disputats de pretemporada, de totes maneres el dia que pensi que no faig una bona feina i que les jugadores o jugadors que entreno no milloren considerablement a cada entreno em dedicaré a jugar on line a algún joc d'aquestos que té el cap menjat a moltíssims joves i no tant joves.
Aquest període d'inici i tal i com també vaig fer a Vinarós he comptat amb una preparadora física i jugadora alhora que ha preparat unes sessions "durilles" però agradables de fer. De fet una cosa tinc clara i és la distribució de rols dins l'organigrama tècnic, així intento dins les possibilitats que tenim fer pujar el nivell del col·lectiu, i al ser una PROFESSIONAL del tema ho ha fet de ben segur millor del que ho hagués fet jo. Gràcies Sílvia.
Després d'entrenar un any (el primer de la meva carrera)amb noies em fa l'efecte que m'he estovat una miqueta, encara que probablement sigui perqué he vist millores tècniques o volutives en la majoria de les jugadores. Un altre pensament pot ser que ara que ja em coneixen més m'ofereixen la seva millor versió com a jugadores.
En definitiva aquest cap de setmana comença la temporada 2011/2012 jugant a casa (bé, per ser el primer partit juguem a Mòra la Nova o els Massos)contra La Roca. L'objectiu de la temporada torna a ser el TOP4.
Senyores, Jueguen!!.

L'Amposta ha guanyat el primer partit i el Lleida l'ha perdut en la primera jornada de la divisió de Plata, també el Vendrell masculí ha perdut contra el Granollers. Canvi d'entrenador a la banqueta del Baix Penedés. L'inquilí actual és el Gerard Gros, el meu predecessor a la banqueta de l'Ascó, sort!!.
Per qui ho vulgui veure (jo, no crec) aquest diumenge juga la selecció Catalana a Amposta contra Xile. Decepcionat és la paraula que em transmet el Seleccionador Català i no com a entrenador que em consta de que ho fa molt bé, sino per la política que porta o li fan portar de seleccionades, si es que hi ha alguna política esportiva.

Per ser el primer escrit de la nova temporada ja en tinc prou... fins la propera entrada.
La frase final la treuré dels titulars d'handbol d'algún diari esportiu.

La final del Mundial, més aprop del palau St. Jordi. El 9 esportiu.