dilluns, 3 d’octubre del 2011

Bon inici...

Handbolers de tot el món, el primer partit del meu segon any a Ascó s'ha saldat amb una victòria còmoda 24-13. Els primers 30 minuts fan bó els títols d'aquest blog. Hem entrenat bé aquesta pretemporada i hem jugat també bastant bé i el segon "títol" és el meu silenci a la banqueta tant sols tallat per donar ordres de canvis i poc més. Es notava les ganes de competició que tenien les jugadores i el voler comprovar si el treball fet era l'adecuat. Sempre és bó començar amb una victòria i a més si es juga a casa. Crec que vam fer gaudir als nostres seguidors, perqué algún crit o aplaudiment es van sentir. El primer esglaó d'una escala de 22 ja està pujat, ara si pot ser anem pel segon. El fet d'estrenar equipació també d'havía ajudar, ja que les noves samarretes són d'un verd molt lluminós, amb un disseny molt maco.


Suposo que pel fet de jugar la selecció Catalana es van aplaçar alguns partits de Lliga. Victòria de les Catalanes per 29-25.


El Vendrell de 1ªEstatal va guanyar per un gol als últims 4 segons de falta directa amb un Joaquín estelar (segons companys seus), encara que a la primera meitat tant sols havíen fet 6 gols, al final 21-20.


Vaig buscar algún partit dominical per anar a veure, partits que em poguessin interessar i el més proper era a Valldoreix, pel qual vaig aprofitar el matí (estava sol a casa) per passar dades del partit i preparar els entrenaments d'aquesta setmana.


Sorpresa agradable dissabte al migdia quan vaig veure en directe per TV el partit de Champions entre l'Itxako i el Volvogrado, amb victòria per les Navarreses.


Aviat es cel·lebrarà la Festa de l'handbol Català i entre els molts Guardonats (mereixedors tots ells) no n'hi ha cap que conegui o que sigui de Tarragona. Espero equivocar-me i que algú que em lleigeixi que em rectifiqui, tant de bó.

Gota a gota fa got. Narcís de Palfrugell., 1924.

1 comentari:

Handbol ha dit...

Premiats de Tarragona:

- 6 Jugadores de la Selecció Cadet Femenina. Bronze al Campionat d'Espanya: AGNÈS ABELLA (ASCÓ) GEORGINA VILA, JOANA RIERES i JUDIT TORTAJADA (Amposta) ESTHER JUNCOSA i ANDREA GARCIA (Vendrell)

- ARMAND RUBIÑO Seleccionador infantil masculí, Campió d' Espanya de Seleccions autonòmiques a Càceres 2.011 i entrenador de l'Handbol Salou.

Com es pot veure, hi ha uns quants premiats, enhorabona a tots pel seu esforç.