diumenge, 26 d’octubre del 2008

CANVI D'ESTIL DE DIRECCIÓ...

Victòria de 12 contra el Terrassa. Quina diferència hi havía amb l'equip de la setmana passada?,les ganes de fer-ho bé. Aquesta setmana no ha estat fàcil en els entrenaments, exigint esforç màxim sense treure bons resultats. Ja m'agrada que en els entrenos s'ho passin bé ,evidenment el fet lúdic pot fer més atractiu el venir a entrenar, però com que també hem de buscar resultats positius m'emprenya i molt, que hi hagin jugadors que els hi pugui ser igual si els hi surt bé un exercici,xut o moviment manat.
Tenir 14 jugadors va bé perque tens a tots els jugadors amb ritme de competició, però tenir-ne 20 el que m'aporta de positiu pel col·lectiu (i a partir d'ara ho faré)és que el jugador que hi posi més ganes i més interés serà l'escollit per jugar i els que estàn fòra de la llista s'hauran de posar les piles per entrar-hi. Al jugar 1 partit per setmana no tinc perque fer rotacions per temes físics.
Al partit de l'altre dia ja vaig veure un canvi d'actitut positiu en algún jugador. Informaré de com va un estil més autoritari i no tant democràtic.
Debut de l'Ander i el Dani Sànchez, els últims jugadors que faltaven per jugar dels fitxats.

Para dirigir un grupo hay que tener tu propia filosofía, tu modo de ser,tu carácter, tu conducta moral, no debes copiar a otros por que al final tú eres tú. Claudio Ranieri, entrenador de fútbol.