diumenge, 14 de novembre del 2010

Fent dissabte...

Ja se sap que el dissabte és el dia de fer neteja, i això és el que he fet avui tot i ser diumenge.
Evidenment és l'Anna la que marca la pauta del que s'ha d'endreçar, i ja feia dies que m'havia dit de reciclar les cintes de vídeo. He fet una petita tria i m'he quedat amb una quinzena. Grabacions de diversos equips pels que he passat com entrenador i de partits d'èlit que per alguna rao o altre vaig possar que eren imborrables. Hi han partits de La Canonja, del Vendrell, del Riudoms, algún que altre de promoció editat per mí com a cintes més personals i partits de Seleccions o d'equips professionals com són el Catalunya-Suècia, Barça-Badel, i com a VHS preferit i "number one"la final del Mundial fet al Pabelló de París Bercy entre Suècia-França on va guanyar ...
Els primers partits que vaig grabar de la "tele" van ser l'any 1990 i tinc encara que en un estat no gaire bó, el Barça-Minsk, Cacaolat Granollers-Barça jugat a l'Arboç, i varis partits del Mundial B que va disputar Espanya.
Si hi ha algú que en vulgui veure algún que m'ho digui, tot i que una de les meves intencions és fer un visionat amb handboleros mentre sopem o fem el vermouth.

Ahir dissabte la jornada competitiva va iniciar-se amb el partit entre l'Alcover i els Veterans del Reus. Després partit a Molins de Rei amb l'Ascó, i ara entenc el perqué van líders amb aquesta diferència de gols. Derrota de quinze i una petita excursió per agafar l'autopista cap a Tarragona.
Passem pàgina i a preparar de la millor manera possible el partit contra el Gavà, que a priori també serà de 5.
Aprofito el fer dissabte per organitzar una miqueta les virtuts i mancances de l'equip i treure-li la pols a la meva manera d'entrenar.

Sólo cuando dicta los trágicos hechos de Waterloo duda y se rectifica y vuelve a empezar. Todavía no alcanza a comprender que pudo suceder entonces y ... ... Napoleón Bonaparte, Grandes Biografías. Juan Van de Eynde. Ed. Rueda J.M.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Ostia Claudi el partido de l'arboç fue un partido para inaugurar el pavellon dias antes gente que tu conoces bastante fuimos los primeros en entrenar en ese parket (melcior,chiwy,carlos,manzano,yo) ya han pasado muchos años a ahi nos inyectaron el balonmano en vena, la persona que nos hizo adictos a nuestro deporte fue Sr. Simon una bellisima persona. ¿Me podrias pasar el partido?