dissabte, 6 de novembre del 2010

Basket i de dos...

Seguidores i seguidors del meu blog, permeteu-me una petita llicència al posar com a títul el nom d'un esport que representa la competència més ferma en esports d'equip a l'handbol (fùtbol a part). I es perque ahir l'Aleix, el meu fill va jugar el seu primer partit de basket i tot i que el resultat en la puntuació no va ser favorable va "marcar" dues "canastes" i el més important, a la meva primera pregunta va contestar que s'ho havia passat molt bé.
Per la tarde va ser el torn del Pare. Bé, de les jugadores de l'Ascó. Començant per les juvenils que van oferir un partit molt intens i emocionant amb fases del joc i accions que reflexen el treball que porten, encara que de vegades 60 minuts tant intensos són massa temps si no hi han canvis, degut a lesions etc...
Després partit contra el mateix club que les juvenils (St. Vicenç)i amb baixes per part nostre. No voldría (mai ho he fet) excusar un mal resultat o un mal joc en lesions o altres condicionants, ja que tots els equips en pateixen al llarg d'una temporada, però especialment esperar la pronta recuperació a l'Alba que aquest dimecres l'operen de l'hombro "tot i estar en mans d'un bon metge", i de "les altres"(no vull donar info als rivals)desitjant que aviat es recuperin de totes les dolències.
En definitiva victòria molt treballada per part nostre amb un resultat de dos amunt, on TOTES les jugadores van aportar el màxim en el rol que els hi demano i en d'altres rols que per circunstàncies han d'improvisar en el decurs del partit. Buscant coses positives (que n'hi han i bastantes)al partit, el fet de que independenment de si s'aconsegueixen o no els dos punts aprenem a jugar sota pressió en totes les accions del joc, i això per les meves jugadores és una experiència que espero els hi serveixi per treure bons resultats en el futur.
He començat a fer un dels objectius que vaig marcar i hem vaig marcar per aquesta temporada, fent xerrades i establint objectius personals per cada jugadora. Molta feina a fer però que amb bona predisposició crec que ja ha començat a tenir alguna llavor del fruit que s'aconseguirà.
Pròxims partits contra el primer i segon classificat (equips) ón tal i com vam fer contra el Granollers estic segur que donarem guerra els 60 minuts, l'equip està preparat.
Destacar el treball que fa amb les porteres de l'Ascó el Mingo, que passa un munt d'hores ensenyant i participant en els entrenaments específics d'un dels llocs més importants dintre l'equip.
Davant la pregunta que em va fer el meu fill, jo li vaig respondre que m'ho he passat moltbé.

Victòria del Vendrell davant del segon classificat. Bon ambient es respira al Baix Penedés, copsat mitjançant messenger amb un dels seus jugadors, aprofitant per demanar-li un favor per l'Ascó.
Victòria de deu, d'un Cambrils que s'està afiançant a la categoría. Dos punts més del Tarragona masculí que no van poder sumar l'equip femení, i en el derbi territorial entre el Vendrell "B" i el Tortosa els dos punts se'ls van emportar els locals.

Com que quan guanyo em sento eufòric i parlaría d'handbol fins a les tantes, mentres sopava vaig començar a veure el partit de Copa d'Europa femení entre l'Itxako i un altre. Altíssim ritme d'ambdos equips amb jugadores desequilibrants, i accions espectaculars. Després vaig seure'm al sofà a veure la segona meitat i no sé ni qui va sacar. PC de bon matí i victòria de les Navarreses de dos.

Dos punts= Signe de puntuació(:)que indica una pausa breu.Signe de notació musical (:")que significa repetició del fragment immediatament anterior. Enciclopèdia.cat

1 comentari:

Unknown ha dit...

Hola tio, hace bastante tiempo que no hablamos, me alegro mucho que vuelvas
a estar en las pistas dando caña.
Suso.