diumenge, 21 de novembre del 2010

Sólo sé que no se nada...

Amics i amigues, blogaires i amants de les noves tecnologíes, i sobretot de l'handbol. Mentres estic escrivint aquesta entrada del blog estic assistint a una xerrada virtual amb presentació de power point inclosa de l'Entrenador del Torrevieja d'Asobal en Manolo Laguna, que té com a finalitat l'ensenyança del Contraatac enfocat al jugador, sense entrar a valorar quin sistema pot ser millor o més adequat. L'exposició la podreu veure i descarregar a la pàgina de l'associació d'entrenadors de balonmano. És la primera vegada que es fa una exposició així i a més gratuïta al menys referent a l'handbol, i tot problemes tècnics alhora de xatejar i d'interactuar amb els assistents ha estat interessant i profitòs.
Això potser també els hi podría interessar a l'estament arbitral i es que per alguns col·legiats sembla que la formació sigui un tema del passat.
Aquest comentari el faig perqué dissabte passat vaig perdre els papers degut als senyors que impartien justícia i que tenen un sentit de passotisme tant exagerat, que malauradament van fer que li digués el nom del porc de diverses maneres, cosa que per altre part no em fa sentir còmode de la meva actuació. Ja sabeu que el meu equip NO perd mai per culpa dels àrbitres i menys l'altre dia contra el Gavà, un dels equips punters de la categoría, (20-23), però el que crec que es intolerable és la manca d'explicacions (gestuals si cal) al xiular una infracció a les regles. Una acció de les moltes del partit i que pot resumir la seva actuació, van ser uns dobles d'una jugadora de l'Ascó, que ella va ser conscient de fer-los aturant-se inclús en l'intent de marcar , i l'actitud d'els àrbitres deixant jugar, com si rodejats per una boira radioactiva, no estiguessin presents en el 20 per 40, mentres a la banqueta del rival es queixavan (amb raó) enrabietats. El més preocupant és que ells (al menys la parella del dissabte) no crec que tinguin la més mínima intenció d'analitzar la seva actuació, però el més trist és que degut a la mancança d'àrbitres a Tarragona no serà l'última vegada que ens xiulin.
No tota la culpa és seva, ja que la federació Catalana sabent (que ho saben) la manca d'efectius a Tarragona no faci més promoció.
En definitiva una setmana bastant negra i es que a les baixes que ja teniem se n'hi ha sumat un altre sense data prevista de retorn, però des d'aquí vull donar-li tot el meu suport i el de l'equip, que ja està esperant la seva tornada. I aixó sí que és important.

Un jugador es bueno cuando nunca o casi nunca falla en las acciones que hace.
Manuel Laguna. Clínic Virtual AEBM. 21/11/2010.

2 comentaris:

Jordi Carreras Raset ha dit...

Pel que dius puc entendre que et va agradar el Clínic Virtual d'en Manolo Laguna. Quins problemes hi va haver amb el xat? Suposo que amb les preguntes no hi va haver cap problema. El xat amb els assistents es molt difícil per la falta de temps i atendre correctament l'exposició. Jo no vaig poder veure el xat! Sé una manera molt bona perque la gent es conegui durant un seminari, però crec que fa distreure. No sé si aniria del tot bé. Potser conectant 30 ó 40 minuts abans. Jo ho he viscut en un seminari d'una altre cosa i la veritat em va encantar. A veure quan ho podem aplicar.
Els àrbits fer cursos amb l'aula virtual? Fa uns mesos ho vaig proposar a un ex-àrbitre gallec que fa de profesor als àrbitres i em va contestar que això es la Fed. Espanyola que ho ha de decidir. Va venir a dir-me que tot ja anava bé. A la gent li costa acostomar-se a les noves tecnologies.
Pots deixar comentaris al blog del Aula Virtual:
http://www.aulavirtualaebm.com/blog/
Apreteu a Tarragona per pujar l'handbol. Jo soc de la província de Girona.
Ah ! una cosa. Com és que tens el logo del Aula Vitual al teu Blog?

ditsderesina ha dit...

En resposta al teu comentari vull felicitar-te per la magnífica iniciativa que vareu tenir. El problema del xat va ser que (al menys jo) no es sabia quan teniem la mà aixecada i quan no (ignorància potser)però els comentaris del Manolo van ser comprensibles i amb una dialéctica plana i molt entenedora.Lo dels àrbitres són figues d'un altre paner, i dir-te que el logo l'he trobat al Mr. Google (en cas de estar registrat, ho sento).