dilluns, 27 de juny del 2011

Compartint taula...

Benvolguts amics, per finalitzar de manera oficial (i van 3 vegades)la temporada, tots els entrenadors del Club Ascó vam fer un sopar per intercanviar vivències. El tema estrella va ser la funció d'un segon equip sènior i d' "obligar" a les jugadores a que acceptin una sèrie de normes, quan en segons quins moments ens hem vist apurats per formar un sènior.
Abans d'aquest soparet vam fer la primera reunió del sènior i vaig presentar a les jugadores els entrenadors que formarem part d'aquest equip i el Delegat i Fisio. També vaig donar les pautes per a fer en el periode transitori.
Vam establir com a inici de Temporada el 22/08/2011.

Aquest cap de setmana i tal i com vaig informar es cel·lebra el Torneig internacional de l'Andrei Xepkin a Salou.
La selecció Juvenil Femenina Espanyola està disputant l'Europeu a Txèquia i no s'ha classificat per a la ronda final. Potser també es degut a la mala gestió que, segons sembla porta el senyor Juan de Dios Román i que ha generat un dèficit d'uns 600 mil €.
Estem en una època on és molt difícil seguir fent esport a un cert nivell d'exclusivitat i que o es comença a escoltar als clubs o pot arrivar a fer desaparèixer molts clubs.
Una mostra clara la tenim (no per culpa de la RFEBM) en el fins ara denominat Ciudad Real i que sembla que a partir d'ara es dirà Balonmano Neptuno.
Per altra costat tenim l'OAR Gràcia de Sabadell que ha comprat la plaça de Nacional al Malagueta i poder seguir a ´la competició estatal.

A partir d'ara la majoria de les notícies són d'handbol platja i a mí particularment no m'agrada gaire, encara que penso que per passar una estona divertida és molt bó, ara d'aquí a veure-ho com algo més seriós... ...

L'altre dia comentant les notícies del meu blog, em van fer una crítica de que m'havía deixat jugadors de Tarragona que havien passat pel Barça, Granollers, etc... evidenment és cert, però o no me'n recordo de tots o no n'estic segur. Per això més m'estimo assegurar-me de que el que escric és cert 100%.

El deporte en el sentido amplio de la palabra, abarca la competición propiamente dicha, la preparación especial para la misma y las relaciones específicas de esta actividad tomadas en conjunto. Fundamentos del entrenamiento deportivo. L.Matveev Ed. Raduga.