dissabte, 11 de juny del 2011

Final d'etapa ...

Amics i seguidors d'aquest blog, m'haureu de perdonar el periòde de inactivitat d'aquesta forma d'expressar els meus pensaments handbolístics.
Faré una miqueta de flashback per explicar-vos el més interessant de les meves activitats relacionades amb l'handbol.
Fa una estoneta he anat a Salou on l'escola Elisabeth ha jugat les finals escolars infantils masculins, veient que alguns jugadors han millorat bastant respecte l'any passat i d'altres segueixen igual que l'any passat. Finals escolars que en principi per manca de diners no s'havia de cel·lebrar però que gràcies a l'interés dels pares de l'Elisabeth que ho han organitzat, el consell comarcal ha fet oficial aquestos partits. Com sempre treballen uns i es posaran les medalles uns altres.
Ahir vaig donar per finalitzada la temporada 2010/2011 passant un qüestionari a les jugadores per que avaluessin diversos aspectes d'aquestos 10 mesos i vaig donar-lis les "notes".
Malauradament un dels aspectes pitjors d'un entrenador és el fet de donar la baixa a una jugadora en un equip, però aquesta circunstància es fa pensant en el bé del grup i sempre que es puguin disposar de jugadores suficients.
Fent un balanç de la temporada mitjançant els números, veiem que les victòries i les derrotes estàn casi per un igual (guanyen les victòries), que s'ha entrenat força (en relació a temporades passades) i que hem estat un equip més defensiu que ofensiu.
Aquest balanç l'he fet després de l'últim partit de Copa, que va significar la nostra eliminació per la derrota que vam sofrir a Granollers. Un partit que ens va deixar un regust a tots plegats de que la temporada se'ns ha fet una miqueta massa llarga.
Ahir també vaig impartir classe al seminar de monitor d'handbol, parlant dels desmarcatges, acuit, dissuassió, etc..., i demà jugaré amb els Veterans contra el Tarragona amb la possible presència de jugadores. Handbol del meu present i del meu passat.

Tenemos que realmente, abrir los ojos a lo que ellos (jugadores) puedan decirnos, darles ocasión para que expliquen un poco qué tal ven que van las cosas, cómo valoran las cosas que vamos haciendo juntos. Mauro Valenciano. El entrenador y el equipo. Ed. Paidotribo.