diumenge, 29 d’abril del 2012

Tarda d'handbol ben acompanyat...

Estimats seguidors de l'handbol, aquest passat dissabte vaig fer d'espectador en dos esdeveniments handbolístics. L'un el partit del sènior B d'Ascó disputat a st. Joan d'Espí a primera hora de la tarda i gaudint-lo juntament a unes 50 persones, l'altre al vespre juntament amb unes 6000 aficionats la majoria del Barça, els altres Danesos, en el partit de Champions League ón els amos del Palau Blaugrana van perdre l'eliminatòria (el partit el van guanyar) per arrivar a la final a 4 de Colònia. Si m'haguessin posat un pulsómetre s'hagués pogut detectar que el meu cor va bombejar més sang en el primer partit que no en el segon, tot i la magnitut del partit. I es que per a mí lo realment important és ón hi puc participar d'una o altra manera, deixant-me amb una certa indiferència (encara que volia que guanyés el Barça) els partits ón sols actúo com espectador. Ara aixó no vol dir que de tant en tant m'agrada anar a veure els superprofessionals, sobretot per veure les coses que desde casa no es veuen com per exemple els escalfaments dels equips i la diferència entre ambdós contendients. De fet aquesta era la primera ocasió que veia aquesta temporada al Barça. Ara el principal motiu de joia de tota la tarda va ser la companyía de les jugadores i seguidors de les séniors B, alguna del primer equip i principalment de la Clàudia, la meva filla.
De tornada i gràcies als mòbils amb tràfic de dades vaig aprofitar per fer uns petits contactes esperant que donin efectes positius per la propera temporada... ...

En els sectors per l'Ascens a Divisió d'honor de Plata tant el Molins de Rei com el Granollers han guanyat els tres partits jugats i es classifican amb el factor pista a favor per la propera i definitiva fase que consisteix en una eliminatòria d'anada i tornada. Que tinguin sort i que disposin dels recursos necessaris en cas del triomf final.

Del meu equip no he dit res perqué aquesta jornada descansem i de fet ja ens va bé.
Ah, un petit incís, comencem a veure la llum de tunel en les lesions d'algunes jugadores que l'any vinent ens han de donar un plus.

Qué rendimiento!!. Qué drama!!. Qué fiesta!!. AGCopenhagen es a la final4 después de un esfuerzo fantástico en Barcelona.  Web del Club Danés.