dilluns, 5 d’octubre del 2009

Falta de respecte...

Victoria per 11 gols de diferència contra el Castelló. Un dels equips més fluixets de la categoria. Bon partit, millor en atac que en defensa, tot i això seguim tenint moltíssimes coses a millorar sobretot en l'aspecte de relació grupal, el intentar que prevaleixi el "Nosaltres" davant del "Jo".
Aquesta és la cosa que veig que em costarà més, i no cal recordar que molts dels jugadors tenen el futur lligat a com els hi van les coses la temporada anterior, si fan bona temporada, si es puja de categoría etc... seguiré informant.
Per altre banda incident amb un jugador d'origen marroquí, de meu equip, pel que jo vaig considerar una manca de respecte, la situació és la següent. Estic explicant un cosa i el tio sentat a la banqueta parlant en veu baixa amb un altre jugador, li crido l'atenció (mirada sutil) i segueix parlant. Jo que tinc un cono a les mans, pico amb el cono a la paret i li rectifico el que fa. Ell amb un moviment de cap de despreci em diu que no cal que li pegui per recriminar un fet. Llavors sí que tiro contra la paret (amb mala llet)el cono que portava a les mans (sense tocar-lo evidenment)i el faig fòra de la sessió. Recordo que algo similar em passava la temporada anterior amb un jugador del Vendrell, marroquí també. Total xerrada amb els capitans de que el facin reflexionar (un dia us parlaré de la relació que estic experimentant amb els capitans) i els hi comunico que aquest jugador NO jugarà el següent partit (tot i que haurà de venir com si estigués convocat). Dissabte mentres els altres escalfaven pel partit xerradeta amb ell al vestidor. Ja veurem quina drecera agafa tot plegat.
Crec que aquestos nois d'origen magrebí es pensen que tothom els hi vo0l fotre el pèl o que hi ha una conspiració contra ells pel fet de ser d'una altre religió. El fet és que a mí me la sua qualsevol religió o creença que puguin tenir les persones sempre que no m'esquitxin. D'això jo n'hi dic ser Tolerant sense ser estúpid.
Ja us vaig dir que hi havien diferències entre els jugadors d'aqui i d'allà, no?. Una i molt gratificant, és les ganes que tenen els juvenils pel fet d'entrenar i jugar amb els sèniors. Em recorda bastant a les meves èpoques de juvenil quan algún dia em feien quedar amb el sènior a entrenar. L'any passat quasi que tenia que suplicar si algun de l'equip de tercera volia entrenar un dia més del que li tocava... (ja veus Meldon4)petites diferències.

Falta de respeto hacia un compañero,encargado de material, etc... de 20€ hasta 100€según valoración con los capitanes. Si és reincidente posible rescisión de "contrato" (el tema passa a la directiva). Normas internas de vestuario.

2 comentaris:

MELDON4 ha dit...

Si Claudi son eso las pequeñas diferencias lo que al final marcan a una persona o a otra, la mentalidad de muchos de mis jugadores es esa de que " si hay que ir se va pero ir pa na es tonteria", cierto que el año pasado no tenian mucho interes en doblar con el A, lo malo de esto que ahora tengo alguno que ni tan siquiera quieren entrenar en el B, lo que tu dices pequeñas diferencias.
Y respecto a la mania persecutoria de algun jugador, yo tambien la estoy sufriendo, y cuando les aprieto un poco resulta que no son capaces de asumir la responsabilidad, bueno es lo que pasa por ser el responsable de un grupo de personas aunque a veces parezca que es uno pastor de borregos, un saludo.

diehand ha dit...

aixo ja sembla el clan del "caracas" , quins dos tot el dia fent-se la pilota...