diumenge, 25 d’octubre del 2009

Mono d'handbol...

Amics, això és el que tinc (no sé perqué) quan hi ha un cap de setmana on no cal que vagi obligat a cap partit. La meva ració setmanal la vaig omplir amb el partit més proper que tenia que era el Cambrils-Valdoreix de Segona Catalana. Cuarta derrota consecutiva dels del Baix Camp on crec que han de serenar-se en els últims 5 minuts per treure bons resultats. Derrota també dels del Montsià a casa davant l'Alcarràs.
Fent un repàs als marcadors dir que el Vendrell lliga va perdre a Banyoles i que el "B" va empatar a St. Just. Riudoms i Alcover van perdre i Tortosa va guanyar.
Per altre part el Vinaròs va guanyar a la pista del Elda, i es que ja se sap entrenador nou ,victoria segura, o no?.
A primera Nacional destacar el Barça que com es habitual es posiciona líder del seu grup amb tot de victories. Per altre banda el San Esteva penúltim patint molt. Molt ben posicionats els ascendits Mataró i Palautordera, tot i que voldría saber quants fitxatges han fet amb respecte la temporada passada.
En definitiva tot el que feia olor a resina passa pels meus ulls ja sigui en format televisiu o en xarxa o en directe. Ah!!, ara vaig a veure el Barça-Ademar per tancar jornada.

Adicción: Hábito de quien se deja dominar por el uso de algunas drogas tóxicas, o por la afición desmedida a ciertos juegos. Diccionario de la R.A.E.

P.D. Em diuen que només parlo d'handbol en el blog, però per parlar de la realitat diaria val més que ho facin aquells que hi guanyen diners o tenen interessos en dir una o altre cosa.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

-Hola Claudi ¿nos vemos el jueves?

ditsderesina ha dit...

Evidenment , no em puc perdre una xerrada tan interessant d'un amic. A més quina excusa puc tenir més bona per anar a sopar després ... qui s'apunta??

ohlander_1 ha dit...

pues em sembla que ens veiem i despres anar a sopar em ve bastant de gust!!jeje doncs en veiem jefe!!!