diumenge, 11 d’abril del 2010

Biografies

Amics, porto un temps que no veig partits d'handbol. Una per peresa a anar a pavellons freds i un altre per desconeixement d'horaris. Tampoc veig els de la tele i per més "Inri" el dia que jugava l'Ademar contra el Barça (em sembla que aquest era el partit)també feien el Barça -Arsenal de fútbol i com que després havia d'anar a treballar, vaig preferir veure l'equip d'en Guardiola.
En relació a les competicions properes ja tenim El Vendrell Campió de Lliga Catalana, el segon equip tercer a Tercera i el Tarragona que sembla que es desinfli per moments passant a la quarta posició amb un partit menys. El Cambrils sense guanyar cap partit en aquesta fase d'ascens a Primera (ja deuen estar de vacances)i , malauradament, l'Amposta abocat quasi amb tota seguretat al descens a Tercera.
Pel que fa al meu equip de nens infantils de l'escola Elizabeth, molt bon partit el disputat contra el Tortosa on per primera vegada es va començar a veure algo similar a handbol a 7. Ja se sap que els xavals aprenen ràpid, i és una gran avantatge per l'aprenentatge el fer partits a nivell de Catalunya amb regularitat, ja que la competició provincial és mes aviat escasa.
A part de tot això, m'he dedicat ultimament a anar a la biblioteca i prendre en préstec llibres de biografíes de personatges del món de l'esport. Vaig començar amb un del Pepu Hernández (Bàsket), seguit del d'Oleguer Preses (fútbol)i tornant al bàsket amb un del Pau Gasol. M'hauré de rellegir el del Masip per trobar quelcom d'handbol...
Llibres amb moltes similituts on el que es posa sovint de manifest, és la importància de l'equip per damunt dels individuus.
Estic esperant ón es farà la Fase d'Ascens del Vendrell per iniciar un altre faceta en l'handbol, seguiré explicant...

En mig de l'individualisme ferotge, ens vam convertir en un grup compacte que veia quepodia assolir l'èxit si es repartien les tasques, si creiem en els companys, si tots estiravem del carro. Camí d'Ítaca. Roc Casagran i Oleguer Preses. Ed. Mina.