diumenge, 10 d’octubre del 2010

Abandonar el barco...

Família handbolera, ahir dissabte vaig cometre traició al meu equip. Al menys aquest és el meu punt de vista, ja que en el minut 7 de la segona part els àrbitres em van desqüalificar per protestes reiterades i evidenment ja no vaig poder ajudar en res més a l'equip. Partit que ja podeu compendre amb el to de l'escriptura el vam perdre 28-20, davant d'un Mataró que ja l'havien contemplat com a 5 en la planificació, i es que no crec de cap manera que la diferència entre ambdós equips sigui tanta. Agraïr a l'Enric que es posés al capdavant de l'equip deixant de costat per uns moments al seu equip juvenil.
Viatge amb bus, com feia molt de temps que no em desplaçava, ple de gom a gom al coincidir les juvenils i nosaltres, amb la pel·lícula "La tormenta perfecta", preludi del que passaría després, tot i que no vam ser capaces de superar-la.
Tot i això segueixo estant molt satisfet de l'involucració de totes les jugadores i les ganes que tenen de fer coses juntes, de vegades poden coincidir i d'altres no, però és un bon símptoma de que podem arrivar a construir un EQUIP.
Jornada amb marcadors previsibles al guanyar Granollers, Molins, Gavà, equips punters i que probablement al no fer fase classificatòria de tres dies estàn més fresques.

A nivell masculí, derrota del Vendrell a Nacional contra el Gavà, sense saber si al final el porter Segura ha fitxat pels del Baix Penedés. El Tarragona ha guanyat el derbi de Tercera Preferent contra Vendrell "B" i el Tortosa (equip abans Amposta) ha perdut com a visitant.

Al portero no le está permitido:
Tocar el balón con el pie o la pierna por debajo la rodilla, cuando éste se mueve por el suelo en el área de porteria en dirección hacia el área de juego. Regla 5:10 , de las Reglas de Balonmano.