diumenge, 31 d’octubre del 2010

Ajornats ... ...

Handbolers de tot arreu, buscant un tema del que parlar (escriure), he comprovat les possibles convergencies entre l'handbol català masculí i el femení, i les he trobat en forma d'ajornaments de partits i manca de resultats. A Lliga Catalana Femenina s'han ajornat aquest cap de setmana 2 partits i 3 del que teòricament s'han disputat no s'en sap el resultat en el lloc oficial. Buscant ajornaments i manca de resultats en l'apartat masculí he tingut que arrivar a la Tercera Catalana (última lliga masculina) per trobar més d'un partit ajornat o que en aquestes hores finals del diumenge encara no hi han els resultats. Potser és cosa de bruixes (halloween) o el canvi d'hora per l'entrada de la Tardor, el cert és que així es impossible donar-li serietat a la màxima competició d'handbol femenina a Catalunya.
Un dels resultats va ser la nostra derrota a la pista del Granollers, per dos gols. Partit clarament de nivell 5 on sempre vam anar a remolc, però on es va tornar a demostrar que els partits duren 60 minuts. Bé en aquest cas i per "desgracia nostre" dues de les jugadores no van arrivar-hi per ambdues desqualificacions, que els mateixos àrbitres que ens van pitar a Mataró van sancionar al meu parer (sobretot una) rigurosament. Satisfet amb el rendiment de TOTES les que es van desplaçar i encoratjar-les a seguir treballant en aquesta línia, que es la correcte (si jo no m'animo...). Fet que també demostra la millora és el resultat d'empat que van assolir les juvenils a St. Quirze, empat que degustava com a victòria el seu entrenador i els familiars desplaçats.
Bé en definitiva una derrota que potser no va deixar el regust tant agre com l'empat de l'altre dissabte a casa tot i que contra Sesrovires vaig guanyar un punt i ara cap, i a la fi a la classificació lineal sortiran tant sols els punts que vam guanyar i no la manera com es van aconsseguir.
Com que era un partit de 5 una motivació extra que tenien les jugadores era que els hi pagava un sopar si assolíen reptes imposats per mí, i malauradament no cal que en pagui cap. Quan vaig estar al Vendrell ja en vaig pagar alguna i ben satisfet que em sentia sabent que havien sortit les coses bé.
Podemos afirmar sin riesgos que las prestaciones más favorables para ambos equipos se alcanzan durante los diez primeros minutos de encuentro. Balonmano, Perfeccionamiento e investigación. Juan L. Antón García. Ed. Inde.

1 comentari:

Moisès ha dit...

Felicitats pel bloc i per la difusió que fas de l'handbol femení, el recomanaré a les meves filles (jugadores cadet i infantil de l'Ascó)