dissabte, 25 de desembre del 2010

L'origen de tot plegat ...

Aquest any el Tió (papa noël, santa claus etc...)m'ha cagat (portat)una sorpresa totalment inesperada, tant per mí com per el mateix animaló de fusta. Per aquelles coses inexplicables que tant sols passen per Nadal (jo tinc molt d'esperit nadalenc)ha caigut un vídeo a les meves mans on surto jo. El poso perqué els nois que surten ara ja deuen tenir el que menys 25 ó 26 anys i no crec que tingui que demanar drets d'imatge.

Veient una miqueta d'aquesta pel·lícula podreu entendre moltes més cosetes de perquè sóc com sóc.

Rondava l'any 1991 i ...



Era Milan Kalina que a través de l'ajuntament i el Reus Deportiu van voler fer aquest salt de qualitat ... ... Joan Díaz "Maño", ex- jugador i ex-entrenador d'handbol. Entrevistat pel Reus Digital.